اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
هیات مدیره خانه سینمای ایران مرضیه برومند فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران  را بعنوان مدیرعامل خانه سینمای ایران برگزید.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز میزبان پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت این باشگاه بود.
پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
خبرگزاری قوه قضاییه خبر از آزادی پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال داد.
دادستان تهران قرار بازداشت برومند را تبدیل و دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.
پرویز برومند چندی پیش که در اغتشاشات یکی از خیابان‌های تهران حضور داشت، بازداشت شده بود.
پرویز برومند با دستور دادستان تهران با قرار وثیقه آزاد شد.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی توسط پلیس کشور در حال انجام است، اما به دلایل نا معلومی، روند دستگیری تا این لحظه به تاخیر افتاده است.
پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.
حبیب‌الله نجفی، برادر شهید محیط‌بان «برومند نجفی‌» گفت: برادر من ۱۰ سال از جان و مال خود برای تعصبی که نسبت به طبیعت داشت، مایه گذاشت و هر کاری برای حفظ آن منطقه کرد؛ برادر من از اتفاقی که برای مقتول افتاد به شدت متأثر بود و داغ سنگینی بر دل او مانده بود. برومند به جان پدرمان قسم می‌خورد که هیچ عمدی در این اتفاق نبوده و فقط برحسب وظیفه عمل کرده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص عملکرد این سازمان در پرونده محیطبان برومند نجفی توضیحاتی ارایه کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تسلیت خود درمورد درگذشت محیطبان برومند نجفی از کمکاری دستگاه قضا خبر داد.
سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت نوشت: عروج شهادت‌گونه‌ی محیط‌بان صدیق و دلاور برومند نجفی، قلب عاشقان محیط زیست ایران زمین را به درد آورد و بار دیگر ثابت کرد که متجاوزان به حریم طبیعت، از ارتکاب هر جرم و جنایتی در جهت ایجاد ناامنی برای ساحت جامعه و اختلال در مسیر حفاظت از محیط‌زیست، فروگذار نیستند.
رئیس سازمان محیط زیست در پیامی درگذشت محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفت و اعلام کرد پرونده نجفی در مسیر ابهام زدایی بود.
در پی اعلام گزارش حضور یک گروه شکارچی در منطقه بیستون، محیط بان برومند نجفی با همکاران خود راهی منطقه‌ای می‌شود که گزارش شده بود شکارچیان در آن‌جا حضور دارند، و بنا بر اظهارات وکیل این محیط‌بان، در همین محل به قصد متوقف کردن خودرو پرایدی که به فرمانده برومند نجفی حمله‌ور شده است درگیری رخ می‌دهد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ همدستی با پسرخاله برای قتل شوهر/ سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان/ اشک‌های یک زائر، دزد را لو داد!/ مرگ پدر و ۳ پسرش دراستخر کشاورزی/ نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد/ قاچاق گوشی‌های سرقتی به آن سوی مرز!/ "برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید
سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیطبان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبرو می‌شود، و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او محیطبان نجفی فوت شد و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سودهای رسوب شده سهامداران بورسی در شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان بورس اکنون در حال انجام برنامه‌ریزی جامعی است تا ضمن ایجاد سامانه‌ای معتبر، سودهای نقدی سال گذشته شرکت‌ها را از طریق شرکت سپرده‌گذاری به حساب سهامداران واریز کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۷۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۲۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ